سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش آنلاین فیلتر و روغن موتور کارکالا

روحانی با قیمت خودرو چه کرد؟ + جدول

 روحانی با قیمت خودرو چه کرد؟ + جدول

با گذشت 8 سال از فعالیت دولت یازدهم نبود یک سازکار مناسب در قیمت گذاری اتومبیل موجب شده تا این صنعت مدام تحت تأثیر اتفاقات بازار قرار بگیرد و افزایش 8 برابری قیمت خودروها را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، "بالا رفتن قیمت ماشین ربطی به تحریم‌ها ندارد و به مدیریت مجموعه مربوط می شود، بر این اساس دولت دکتر روحانی از مدیران شایسته در این عرصه استفاده می‌کند و قیمت اتومبیل کاهش خواهد یافت." این ها قسمت هایی از گفته های نوبخت مشاور اقتصادی رئیس جمهور در روزهای پر التهاب انتخاب جهت کسب رأی اعتماد مردمی بود که متأسفانه با پایان دولت روحانی محقق نشده و همچنان در حد وعده باقی مانده است.

البته علاوه بر صحبت های مذکور اعمال خصوصی سازی واقعی در صنعت اتومبیل، تولید ماشین های متنوع و با کیفیت به همراه رفع مشکلات تولید در این صنعت هم با تأکیدات بسیاری همراه بود ولی با گذشت 8 سال از فعالیت دولت روحانی همواره صنعت اتومبیل از نبود یک سازکار مناسب در قیمت گذاری محصولات رنج می برد و فقط مدیریت قیمت ها در حد شعار باقی مانده است.

نبود یک سازکار مناسب در قیمت گذاری اتومبیل موجب شده تا این صنعت مدام تحت تأثیر اتفاقات بازار قرار بگیرد و مدام با بالا رفتن قیمت روبرو شود. امروز نگاهی گذرا به وضعیت قیمت انواع محصولات بازار آنهم در طول 8 سال اخیر حکایت از آن دارد که مصرف کنندگان همواره نگران تغییرات قیمتی بوده و بازار هم به جای کم کردن قیمت ها دائما روند صعودی قیمت ها را تجربه می کند.

به هر ترتیب با وجود وعده های دهن پرکن روحانی و رأی جمع کن هایش نه تنها قیمت اتومبیل در این 8 ساله کمتر نشده که بلکه رکوردهای جدیدی را در جهش قیمت اتومبیل طی سال های پیش شاهد بوده ایم. قیمت ماشین های داخلی در سال 1400 نسبت به قبل از فعالیت دولت روحانی بیشتر از 8 برابر شده.

به عنوان مثال پراید 132 که در سال 1392 بالغ بر 17 میلیون تومان قیمت داشت در سال 1400 به 112 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

سمند سورن از حدود 33 میلیون تومان به 248 میلیون تومان رسیده و پژو 405 نیز که حدود 26 میلیون تومان بوده به 190 میلیون تومان رسیده است.

?

 

 #فیلتر_روغن #فیلتر_هوا #فیلتر_بنزین #فیلتر_کابین

 

خرید فیلتر خودرو از سایت معتبر کارکالا?

?