سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش آنلاین فیلتر و روغن موتور کارکالا

عکس های لو رفته از محصول جدید ایران خودرو + تصاویر

?

 عکس های لو رفته از محصول جدید ایران خودرو + تصاویر

?

اخیراً عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد نمونه? استتار شده? هایما فامیلی یا همان M5 وارد کشور شده و مراحل تست‌های فنی را پشت سر می‌گذارد. این خودرو که در حال طی تست‌های فنی است بناست تا توسط ایران خودرو تولید و راهی بازار شود.

شرکت چینی فامیلی یا M5 جدید که در بعضی از بازارها هم با نام F5 شناخته می‌شود را با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 123 اسب بخار تولید می‌کند که البته این پیشرانه بنا به سفارش می‌تواند با نوع توربو شارژ هم تعویض شود از طرفی دیگر احتمال داده می‌شود که هایما فامیلی بازار ایران نظیر هایما S5، محصولی متفاوت با نسخه‌های رایج این کمپانی چینی باشد.

پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ با توان 161 اسب بخار از مواردی است که شاید ایران خودرو آن را برای هایما فامیلی بازار ایران سفارش گذاری کند اگرچه که تا زمان عرضه رسمی این خودرو و اینکه با چه پیشرانه و چه ظاهری (نسخه فیس لیفت یا نمونه قدیمی) راهی بازار ایران می‌شود باید منتظر شد.

شما میتونید از هر جای کشور به ر احتی و با اطمینان از کیفیت فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و لوازم مصرفی خودروتون رو از سایت کارکالا سفارش بدین و اون رو درب منزل دریافت کنید.

سایت کارکالا دارای نماد اعتماد الکترونیکیه و تمامی فیلتر ها با گارانتی مرجوعی به شما تحویل داده میشه و البته با هر خرید بالای 500 هزار تومان یک هدیه از ما دریافت میکنید

جهت مشاهده فیلتر خودتون در سایت لطفا به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://www.carkala.com

#فیلتر_روغن #فیلتر_هوا #فیلتر_بنزین #فیلتر_کابین

?