سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش آنلاین فیلتر و روغن موتور کارکالا

با 200 میلیون تومان پول چه ماشین هایی میتوان خرید؟

?با 200 میلیون تومان پول چه ماشین هایی می‌توان خرید؟

 

با توجه به نوسان‌های نرخ ماشین های کارکرده در بازار، با بودجه 200 میلیون تومان چه ماشین هایی با کارکرد بیشتر از 10هزار کیلومتر می‌توان تهیه کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از بازارهای پرطرفدار در ایران، بازار خودرو می باشد. تعداد کثیری از افراد در جامعه وجود دارند که با خرید و فروش اتومبیل کسب درآمد و سود می نمایند. همچنین روزانه افراد بسیاری به دنبال خرید اتومبیل شخصی هستند.

با توجه به افزایش قیمت ماشین های صفر، و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، تعداد بالایی از افراد طرفدار خرید ماشین های دسته دوم هستند.

با توجه به نرخ ماشین های موجود در بازار و نوسان روزانه قیمت‌ اتومبیل های صفر و کارکرده، خیلی از افراد به دنبال قیمت ماشینهای کارکرده می باشند تا بتوانند انتخاب خوبی برای خرید ماشین خود داشته باشند.

 

 

?

 

با بودجه 200 تا 300 میلیون تومان چه ماشینهایی در بازار موجود است؟

با توجه به قیمت‌ ماشین های کارکرده در بازار، در بازه قیمتی 200 میلیون تومان اتومبیل برلیانس H220 دنده‌ای را می‌توان با قیمت 199 میلیون تومان خریداری نمود. همچنین از ماشین های داخلی، پژو 206 تیپ 5 کارکرده به حدود قیمتی 211 میلیون تومان رسیده.

اتومبیل دنا پلاس 1700 سی‌سی دنده‌ای به عنوان گران‌ترین ماشین در این بازه قیمتی، با قیمت 286 میلیون تومان معامله می گردد.

در جدول زیر لیست اتومبیل های موجود در حدود قیمتی 200 تا 300 میلیون تومان را مشاهده می نمایید: (این آمار برای ماشین‌های مدل 1397 به بعد نوشته شده)

  #فیلتر_روغن #فیلتر_هوا #فیلتر_بنزین #فیلتر_کابین

 

?

?