سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش آنلاین فیلتر و روغن موتور کارکالا

هوشمندسازی11 هزار دستگاه تاکسی شهر مشهد

?

 هوشمندسازی11 هزار دستگاه تاکسی شهر مشهد با اعتبار هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شد

?

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت:این طرح با همکاری معاونت اقتصادی شهرداری، سازمان تاکسیرانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با هدف ارتقا کیفیت خدمات تاکسی‌های شهری و بهبود فرایند مدیریت و نظارت در مدت 18 ماه اجرامیشود.

مهدی حاتمی افزود: در بخش‌های اصلی این طرح سیستم محاسبه نرخ، مانیتورینگ، سیستم متمرکز نرم افزاری و مالتی مدیا، سیستم ارتباطی چندمنظوره، بستر‌های مختلف پرداخت الکترونیک و همچنین بستر پخش پیام‌های شهروندی و تبلیغاتی پیش بینی شده است.

وی گفت: استقرار این سیستم امکان ایجاد توازن مکانی و زمانی در سرویس دهی، ارتقای درآمدزایی تاکسی رانان و نیز بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان در این حوزه را فراهم خواهد آورد.

حاتمی افزود: اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب فراخوان معاونت اقتصادی منتشر شده است که از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی است.

شما میتونید از هر جای کشور به ر احتی و با اطمینان از کیفیت فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و لوازم مصرفی خودروتون رو از سایت کارکالا سفارش بدین و اون رو درب منزل دریافت کنید.

سایت کارکالا دارای نماد اعتماد الکترونیکیه و تمامی فیلتر ها با گارانتی مرجوعی به شما تحویل داده میشه و البته با هر خرید بالای 500 هزار تومان یک هدیه از ما دریافت میکنید

جهت مشاهده فیلتر خودتون در سایت لطفا به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://www.carkala.com

?