سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش آنلاین فیلتر و روغن موتور کارکالا

پیش فروش خودرو شهری برقی جدید هوندا سال آینده آغاز می شود

?

 پیش فروش خودرو شهری برقی جدید هوندا سال آینده آغاز می شود

?

گروه بین الملل: هوندا از اوایل سال 2019 پیش فروه تولیدی خودروی شهری برقی Urban EV خود را آغاز خواهد کرد.

این خودروساز ژاپنی برای اولین بار Urban EV کانسپت به سبک قدیمی را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی کرد. این هاچ بک دو در الهام گرفته از هوندا N600 بوده و از خطوطی صاف، چراغهای جلوی گرد شبیه چشم حشرات و کابینی آینده نگرانه و با فضای مناسب بهره می برد. هوندا اطلاعاتی از نیرومحرکه برقی این خودرو را در فرانکفورت اعلام نکرده بود و فعلا نیز قصد ارائه این اطلاعات را ندارد.

صرف نظر از بزرگی باطری Urban EV و یا موتوری که در آن ارائه خواهد شد، هوندا وعده داده که این مدل اولین خودروی برقی تولید انبوه هوندا برای اروپا خواهد بود. معاون ارشد هوندای اروپا، Philip Ross طی بیانیه ای اظهار داشت: "نسخه ای تولیدی از این کانسپت جذاب أواخر سال 2019 در اروپا عرضه خواهد شد. و با توجه به بازخوردهای مثبت به این مدل پیش بینی می کنیم پیش فروش ر اوایل سال 2019 آغاز شود."

هوندا سال گذشته یک کوپه دو در برقی را نیز معرفی کرد که بر أساس Urban EV ساخته شده و Sports EV نام داشت. هنوز معلوم نیست که Sports EV نیز به تولید خواهد رسید یا خیر.

?

شما میتونید از هر جای کشور به ر احتی و با اطمینان از کیفیت فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر کابین، فیلتر بنزین و لوازم مصرفی خودروتون رو از سایت کارکالا سفارش بدین و اون رو درب منزل دریافت کنید.

سایت کارکالا دارای نماد اعتماد الکترونیکیه و تمامی فیلتر ها با گارانتی مرجوعی به شما تحویل داده میشه و البته با هر خرید بالای 500 هزار تومان یک هدیه از ما دریافت میکنید

جهت مشاهده فیلتر خودتون در سایت لطفا به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://www.carkala.com

#فیلتر_روغن #فیلتر_هوا #فیلتر_بنزین #فیلتر_کابین

?